Gezocht: Office Assistent met Scale Up skills

Office AssistentBij de ImpactBox maken we het mooiste, duurzaamste en sociaalste cadeau. De inhoud van de Impact Box wordt met liefde en passie gemaakt en/of ingepakt door de mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, onze talenten. Naast duurzaam, biologisch en sociaal, vertellen ze ook allemaal een verhaal. Het verhaal van onze talenten en onze duurzame en sociale partners. We gaan vanaf oktober nieuwe boxen lanceren, waaronder het Kerstpakket, en zijn daarom per direct op zoek naar een Office Assistent (startend met 20 uur per week en met uitgroei naar 32 of 36 uur per week).

Wat ga je doen?

Als Office Assistent hoef je je nooit te vervelen! Je bent het eerste aanspreekpunt wat betreft vragen rondom officemanagement en je zorgt ervoor dat het kantoor een organiseerde en fijne werkplek is. Je ontvangt talenten, vrijwilligers, leveranciers en klanten. Je assisteert het team bij zaken zoals het plannen van de productie. Ook ga je je bezig houden met facilitaire werkzaamheden. Hierbij kan je denken aan het bestellen van spullen en het verwerken van de post. Daarnaast bedenk- en organiseer je leuke events en uitjes en ondersteun je op het gebied van marketing en support.

Er is veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief in deze functie. Het is belangrijk dat je goed zelfstandig kan werken en je het leuk vindt om andere te helpen. Je komt te werken in een start-up, dus er is genoeg te doen! Zie je kansen liggen? Pak ze gerust!

Jouw taken in op een rijtje :

• Je staat klanten te woord;
• Je ondersteunt en zorgt dat alles op rolletjes loopt;
• Je maakt offertes en zorgt dat alle facturen op tijd worden betaald;
• Inkopen van producten;
• Beheer van de website en social media kanalen;
• Nieuwsbrieven verzorgen.

Wie zoeken we?

• Een enthousiast, empathisch en sociaal persoon vloeiend in Nederlands.
• Je kunt denken en functioneren op MBO of hoger niveau.
• We zijn trots op de verschillen die we binnen ons team hebben in studieachtergrond, functie, leeftijd, afkomst, karakter, dromen en hobby’s. Al deze verschillen en perspectieven zijn waardevol voor ons team, ons bedrijf en onze klanten. Dus wie je ook bent: je bent van harte welkom bij ons bedrijf.
• Een spin in het web.
• Een teamspeler die verantwoordelijkheid neemt voor eigen handelen en graag het voortouw neemt bij het oplossen van zaken.

Wat bieden wij jou?

Deze functie start met 20 uur per week (in overleg in te vullen) en de verwachting is dat dit aantal uren met ingang van 1ste kwartaal 2023 uitgebreid gaat worden naar een maximum van 32 uur per week (36 of 40 uur is ook bespreekbaar indien je dit wenst).

• Een vaste, uitdagende fulltime functie binnen het een Social Enterprise
• Doorgroeimogelijkheden
• Een functie voor 20-32 uur;
• Werkdagen en tijden zijn flexibel in te delen;
• Een uitdagende en informele werkomgeving op 2 minuten lopen van station Hoofddorp;
• Veel ruimte voor eigen inbreng;
• Heel veel impact!

Ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie?

Dan willen wij jou van harte uitnodigen om te solliciteren. Stuur je motivatie en CV naar v.munster@weareimpact.nl. Wanneer je vragen hebt over deze vacature kun je altijd contact opnemen met Vincent van Munster op telefoonnummer: 06 144 709 77. 

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.