Veelgestelde vragen & antwoorden

Zelf beslissen wat je medewerkers ontvangen, stel dan geheel naar eigen wens zelf je Impact Box samen. In vier eenvoudige stappen heb je al een leuk pakket samengesteld. Vragen of hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice of vraag geheel vrijblijvend een offerte aan!

Natuurlijk is dit mogelijk! Neem even contact op met onze specialist Vincent! Hij heeft alle ins en outs van de producten die in onze bestaande boxen zitten en wat er nog meer aankomt!

De boxen kunnen verstuurd worden In heel Nederland op twee manieren, de kleinere pakketjes kunnen verstuurd worden als brievenbuspost met een tarief van €3,50. De grotere boxen gaan mee met de pakketpost en worden voor €5,50 de deur uit gestuurd. Wil je een cadeaukaart toevoegen aan je pakket dan versturen we deze via aangetekende verzending, via aangetekende verzending is je pakket verzekerd bij verlies of schade, hier rekenen wij €6,50 voor.

Om een veilige betaling te garanderen zijn er bij ons een aantal betaalmogelijkheden.

Het is bij ons mogelijk om de betaling direct te regelen via Ideal, de betaling kan eenvoudig worden afgerond in de app van uw eigen bank. Voor bedrijven is het vaak wenselijk om te betalen op factuur, ook dit is bij ons geen probleem. Wij maken de factuur aan en zullen deze via mail opsturen, de betaaltermijn is terug te vinden op het factuur.

Vragen over je betaling, of over je factuur? Laat het ons weten en bel met Vincent van Munster via 06 144 709 77.

Foutjes maken we natuurlijk allemaal wel eens, vooral wanneer je zo enthousiast bent over onze super gave Impact Boxen. Heb je bijvoorbeeld een verkeerde bezorgdatum aangegeven, omdat je niet kon wachten om je box thuis te hebben? Stuur uiterlijk 24 uur van te voren de juiste datum of andere informatie in een e-mail naar hello@impactbox.nl onder vermelding van je naam, afleveradres en besteldatum. Wij zorgen er dan voor dat jouw box alsnog op de juiste datum binnenkomt.

Ja zeker! Wij kunnen al onze bozen verzenden naar de huisadressen van de ontvangers, op deze manier kan iedereen thuis verrast worden met zijn of haar Impact Box.

Uiteraard doen wij dit proces volgens de richtlijnen van de privacywetgeving. Dit houdt in dat wij alle adressen na verzending van de bestelling vernietigen.

Het is bij ons mogelijk om de betaling direct te regelen via Ideal, de betaling kan eenvoudig worden afgerond in de app van uw eigen bank. Voor bedrijven is het vaak wenselijk om te betalen op factuur, ook dit is bij ons geen probleem. Wij maken de factuur aan en zullen deze via mail opsturen, de betaaltermijn is terug te vinden op het factuur. Vragen over je betaling, of over je factuur? Laat het ons weten en bel met Vincent via 06 144 709 77.
Wij versturen onze boxen met verschillende bezorgpartners, namelijk Budbee, PostNL en DHL. Budbee is de groenste grootschalige bezorgservice. In de grote steden bezorgen ze 100% fossielvrij door gebruik te maken van elektrische voertuigen of cargofietsen. Wanneer ze CO2-uitstoot hebben compenseren ze dit met 110%. Bij PostNL wordt vanaf 1 januari 2022 de post en pakketten met nul CO2-uitstoot bezorgd van deur tot deur. Voorheen deed PostNL hun CO2-uitstoot compenseren door te investeren in duurzame projecten in het buitenland met het Gold Standard Keurmerk. DHL werkt sinds 2021 klimaatneutraal richting de Nederlandse consument. Dit doen zij met elektrische bestelwagens, elektrische bakwagens, fietsen en elektrische DHL scooters. In 2022 zijn alle zendingen van DHL klimaatneutraal.

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Plaats de bestelling dan opnieuw. We schrijven nooit twee keer een bedrag af. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, stuur dan een mailtje naar hallo@impactbox.nl. Met behulp van je ordernummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.